leklandet...

Idag har vi varit på leklandet, det var skoj! Barnen var väl inte direkt i rätt ålder men det var ändå roligt att få se hur det såg ut och allt... sen gillade ju tjejerna att det fanns så stora ytor att springa runt på... och det var faktist riktigt skönt att inte behöva tänka på allt som kan gå sönder och alla "ajaj"... stort plus där!
Bollhavet var lite läskigt men skojit ibland... hoppborgen var livsfarlig och de två tvillingtjejrna som var där och lekte var nog Leahs höjdpunkt för dagen... två likadana bäääbisar, haha!

Lutt sov en kort skvätt i vagnen och sen vart hon rosenrasande på mig när vi skulle hoppa in i bilen och åka hem, så jag gav upp och åkte till mamma...lite närmare...

på eftermiddagen var det 1 årskontroll på bvc, klosskontroll, pincettgrepp, vägning och mätning och förståss 3e och sista trippelsprutan... allt gick hur bra som helst trotts en yrvaken lutt, och när vi kom hem var allt som vanligt så hon verkar inte ha blivit påverkad av sprutan den här gången heller!

Imorgon har vi inget planerat alls...får väl se om det får bli en dag hemma eller vad vi hittar på för skoj!

                                                
Som tur är så är min dotter duktigare än mig på att få sprutor... det är nog illa när både mamma och pappa ryser men lilltjejen bara skrattar och knappt säger ett knyst när de sticker henne...hmmm kanske nått att ta efter...

Kommentarer
Postat av: sophie

nee okej =) jo jag förstår dig, jag tänker oxå så, allt jag köper till min son nu tänker jag hur de skulle passa med lite rosa till ;) Brunt är perfekt! Min favoritfärg och de passar ju både pojkar och flickor. Men jag har faktiskt en rosa barnvagn, så nästa barn får lov att bli en tjej eller en pojke som får stå ut med rosa vagn helt enkelt, för jag älskar min vagn. haha ;)

2008-10-16 @ 07:57:58
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: Linda

Nu hoppas vi att susanne ligger o krystar i nyläget eller ialf inom kort! =) hihi..

tänkte på lördag! Ska höra med susanne om hon vill ut o sladda bil, eller om ni 3 rent av kanske kan komma till Susanne o fika/leka?

Ska höra mig runt med alla inför lördag sen o se vad som blir bäst! För oss vore det skönast med alla på samma plats, så man får titta på er lika länge allihopa :D haha!

Kramar!

2008-10-16 @ 11:09:06
URL: http://skrindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback