Lååång dag

Min lilla skrutta är sjuk... hon har haft feber...som försvann på eftermiddagen men ligger lite högt fortfarande! Hon sov mellan 11 och 12.30... sen mellan 15-och 17 sen gick hon utan protest med på att sova klockan 19 som vanligt...
nu har hon vaknat till nån gång under kvällen men somnat om av sig själv...
Som tur är det bara feber än så länge iaf... får väl se hur det är i morgon...

Vi som hade planer på att gå på partaj i morgon... men nu vette tusan om det går... jag vill absolut inte dricka om hon är sjuk och en helnyckter kväll på krogen gör jag inte om... så det blir nog ännu en hemma kväll i ensamheten som gäller... trist men samtidigt är det klart att min darlig ska gå och kolla på sina vänner som ska spela!

Nu ska jag nog gå och sussa...har lyckats somna i soffan nån kväll nu...inte skönt alls när man måste gå upp och lägga sig!

Kommentarer
Postat av: Linda

lållå!

Nu har jag varit o köpt liten present till Leah :)

Hoppas skrutt mår bättre nu, och att ni orkar med oss imorrn! Jag ringer väl o hör vad ni tycker imorrnbitti, =)

Kramar!

2008-10-10 @ 12:39:30
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: Linda

Bu-buh! Hoppas allt klaffar nästan helg så vi kan leka =) Alla e friska o förhoppningsvis en ny bebis oxå!

Kramar!

2008-10-11 @ 13:54:08
URL: http://skrindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback