lååång dag...

det blev en lång dag idag... eller den var väl lika lång som alla andra mn min kära Lars var tvungen att jobba över till sent i kväll så nu är han fortfarande inte hemma... tråkigt!
Jag och Lutt fick sällskap av en god vän och hennes dotter en stund på dagen iaf, det var mycket uppskattat!
Vi var ute i trädgården och lekte lite och sen fortsatte vi inne med lunch sen sov Lutten lite middag och sen dess har vi bara varit hemma och roat oss själv...
Inte så spännande alltså...
nu sitter jag här och väntar och så fort Lars kommer hem blir det Heroes maraton med säsong 3... det ser jag fram emot!


Kommentarer
Postat av: jossa

vi skulle också ha heroes-maraton här, men johan å märta ligger deckade på soffan ;)

2008-10-17 @ 19:43:26
URL: http://prinsessanendastmorker.blogg.se/
Postat av: Linda

wuuuuuuuut!! Marathon, det är juh "bara" 5 avsnitt juuh :D hihi.. vi kan inte hålla oss sådär länge, laddar ner nytt varje vecka av Heroes och Dexter :D hehe

Ses imorrn, kuula! :D

Kramar!

2008-10-17 @ 20:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback