kvällshäng med mig själv!

Idag har jag tränat, handlat och fixat lite här hemma min darling hade städat massa både ine och ute när jag var iväg på dagen! och sen kom mamma ut och va lite hjälpande med skrutt så jag kunde fixa badrummet bla.

Nu på kvällen har jag slagit in 1-års presenten.. ska bli skoj att se om skruttan gillar den!

Nu sitter jag här med huvudvärk och funderar på att gå och sussa... har ju en låång helg framför mig! men det ska bli super kul!

imorgon blir det frukost på sängen och paket öppning!


Kommentarer
Postat av: Linda

ååh, hoppas helgen blir kalas bra!!

Jag funderade på att eventuellt hälsa på nästa helg,

vi ska köra mamma till etuna, o då e vi juh ändå där lix :) Får se om Susanne kanske har en färsk bebis då med, hihi :D

Kramar!

2008-10-03 @ 02:39:43
URL: http://skrindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback