kalasdagar!

Nu har kalashelgen börjat! ett avklarat och ett kvar... är helt slut! förstår inte riktigt hur jag ska orka med ett till i morgon... men det ska bli skojit med alla barn här (och de vuxna med förståss!)

Lutten har fått massa fina kläder, en teletubbie, sandlåde leksaker, nattlampa, presentkort och pengar... inte dåligt!

Idag fick hom mumsa kakor och tårta själv... vilket resulterade i att hon inte åt nån kvällsmat utan kräktes i några omgångar...stackarn! så imorgon blir det en liten bit tårta bara!

                                                                       

Här hemma skänker vi en liten extra tanke åt susanne som får sin lilla bäbis vilken sekund som helst nu... sen ska vi allt gå dit och nosa bäbis!
Jag ser fram emot den dagen lutt blir storasyster... va mysigt när hon får komma upp på bb och se sitt syskon för allra första gången, det måste vara kärlek!

Nu ska jag försöka hålla mig vaken några minuter till, men det blir inte lätt!

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe jaaru, nu spricker hon nog snart!

sååå spännande!! Hon får lov att klämma till helgen,

så jag kan kramas med många barn :) haha

Hoppas nästa kalas går galant!!

Kramar!

2008-10-05 @ 02:05:34
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: Jossa

Snygg tårta!! =O

2008-10-05 @ 06:34:15
URL: http://prinsessanendastmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback