hösten eller?

varför är jag så otroligt trött hela tiden??? är det hösten? eller är det bara tanken på att börja jobba igen som gör mig trött? nånting är det ju iaf... huvudvärken  går knappt över innan nästa attack är på gång... det känns lite så där faktist!
hoppas det ger sig snart, annars blir det en lång vinter...

idag har jag gjort lasange..det var år och dar sen sist... gott blev det och mcket!

Min mobil bestämde sig för att ge upp nu, den tror att jag har headsettet i hela tiden så för att kunna prata i telefonen måste jag ha högtalaren på... inte så roligt! det fick helt enkelt bli en ny och förhoppningsvis har jag den redan innan veckan är slut... känns lite fel eftersomtelefonen jag har knappt är ett år.... jag brukar inte byta ut sånt förens jag verkligen måste och det brukar ta lite längre tid... men har man en lite Lutt som gillar telefoner så går det visst snabbare... nu är det mobilförbud på den lilla tjejen framöver!

                                                                                                                                                                                                                                                                               

På torsdag ska vi till badhuset...tror det kan bli en hit för lilla fröken bus och hennes små vänner.... synd bara att en annan inte är lika förtjust i tanken att dra på sig badkläder... skulle gjärna vänta till nästa sommar med förrhoppningen på att några kilon till har flygit bort... men men vi går dit tidigt med förhoppningen att det inte är så mycket folk där...det som väntar får väl se...

Kommentarer
Postat av: sophie

ja, jag måste kämpa på, tack för uppmuntran =) Nu har jag inte bara ett sjukt barn heller utan två, en med magsjuka. Snacka om typiskt! Men ja ska försöka att inte ge upp =) Btw, mobilen e jättesnygg! ha en bra kväll!

2008-10-22 @ 17:08:06
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback