helgen som gått...

Det blev lite partaj i fredags... Lutt vaknade och mådde bra så vi kunde med gott samvete genomföra våra plander på kvällen... mormor var sjuk så farmor fick hoppa in som barnvakt, det gick hur bra som helst, Lutt sov hela natten och farmor var glad att få ha henne för sig själv! alla nöjda!
Vi var på raw men där var det ingen höjdare så vi gick vidare till nybron och dansade lite, me ganska snart gav vi upp och gick hem... vi sov inne i stan så på morgonen efter att grabarna hade haft några omgångar inne på toa kunde vi traska hem till svärmor och mysa med våran lilla tjej!
Senare bar det av till landet för hemmagjord pizza och tv-spelande..mycket trevligt!
så var även denna helg avklarad...tre veckor kvar nu, tiden går så fort!
Nu socver Lutten och sen styr vi bilen in till stan för lite fika och mys!

                                             

Kommentarer
Postat av: sophie

hej! vad roligt att höra att du gillar bloggen =D och kul att du tyckte om tatueringen oxå. Jag är själv jätte nöjd med den =) Det var Patrik på Blue Lotus som gjorde den, han är kanonduktig! Jag kan verkligen rekommendera honom. det är andra gången jag tatuerar mig hos honom och jag e nöjd. /sophie

2008-10-12 @ 14:43:13
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: sophie

hej! men fyy magkatarr verkar som du säger, inte vara en riktig hit. Jag har trott att jag haft typ kräksjuka som aldrig riktigt brutit ut, men sen kom min mamma som är sjuksköterska på vad de va för fel på mig. Jag har sånna där tabletter som man tuggar, mot halsbrännan. Det värsta e väl att man måste försöka stressa mindre, och det är typ omöjligt för mig, men man får försöka iaf =) Ha en bra dag!

2008-10-13 @ 09:02:57
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback