GRATTIS!

I natt strax efter tolv vaknade Lutt och jag gick upp till henne, strök henne lite lätt i pannan och hon låg och tittade på mig... sen gick jag ner igen, i samma veva kom Lars hem från jobbet och en kvart senare ropade hon igen... Lars gick upp och så höll vi på 4-5 gåger... det hör inte till vanligheten att Lutt vaknar på nätterna så man blir lite ställd... nu drog vi slutsattsen att ho inte kunde somna om så vi bestämde att hon skulle få komma upp en stund så att hon kunde leka lite för att somna lättare!

Vi gick ner till vardagsrummet och på bordet stod hennes present... åååååhhhh blev reaktionen, sen blev hon glad och stod och studsade ett tag... eftersom vi för en gångs skull filmade så vinkade lutt till kameran... efter lite hjälp och banan mumsande så fick hon tillslut upp paketet... en bääääbis blev reaktionen nu... jag försökte slita ur bäbisen ur förpackningen...varför sitter de så hårt??? å nu får hon se och känna och så klart även höra på sin nya bäbis! en mjuk söt liten My little Pony som pratar och sjunger, matar man henne så slurpar hon och säger mums.. super söt! det kan ju ha och göra med att jag var en My little Pony fanatiker när jag var barn.. men vem har skadats av små söta hästar???!!!

                                               

Sen var dfet dags för sovning... Lutt låg och gosare/busade i våran säng en stund sen fick hon lägga sig i sin säng och utan ett knyst somnade hon sött! Jag har världens finaste tjej!!!

Så för ett år sedan låg jag där med en 4,3 kgs klump i magen och hade så där lagom ont... klockan 14.48 ska jag tänka lite extra på den stunden när jag fick upp min fina tjej på magen efter många timmars slit!

Mamma älskar dig och ett stort Grattis på 1-års dagen!


Kommentarer
Postat av: Jossa

Hey! Va roligt att du har din blogg tillbaka!

Låter som en mysig 1årsdag (natt!?) :)

Jo, jag känner mig ganska färgglad när jag är ute med vagnen ;)

Ha de så bra. Kram

2008-10-04 @ 11:10:40
URL: http://prinsessanendastmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback