gääääsp!

Eftersom jag är och har varit nästan från första stund en vädigt bortskämd mamma så blir man lite förvånad när man hör prinsessan och klockan inte änns är sex på morgonen...
Lars var på väg till jobbet och hörde att hon var vaken och smög in och la en lugnande hand på henne... precis när hon har somnat ringer hans mobil...weeiii vilken tajming! så jag flyger upp hämtar Lutten och lägger henne hos mig i sängen... vi låg och gosade i 30 minuter men sen gav jag upp insåg att det var kört...när jag tände lampan var det två sömniga fröknar som gnuggade sig hårt i ögonen..att ljus kan göra så ont!
Sen gick vi upp och åt yoghurt och drack varm o´boy (Leahs med några smulor bara) sen när klockan var 8 sa hon till att hon var trött genom att lägga huvudet på sniskan i soffan så jag gick upp med henne och så somnade hon på direkten och vaknade halv tio... skönt för mig som fick en chans att vila lite till!
Borde nog börja ställa klockan tidigare det var döden att gå upp klockan sex...snart måste jag ju gå upp halv sex varje dag.... börjar nog nästa vecka!
Nu ska jag busa med min lilla tjej!

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback