en dag på stan...

I dag har jag och lilla lutt varit på stan nästan hela dagen...
Vi började i lekparken tillsammans med Lutts bästis, de lekte i sanden medans vi mammor stod och huttrade i blåsten... sen åkte vi hem till en kompis och åt lunch och drack kaffe... lutt smulade ner hela golvet med korv bröd!
sen promenerade vi ner på stan och gick till banken... där träffade vi farmor som också hade bankärenden.. vid det här laget hade inte lutt sovit något alls och var helt borta i sin egna värld och kunde inta alls förstå hur farmor kunde dyka upp här...haha barn är bra roliga!
sen gick vi till kappahl och fyndade en tuff randig tröja med slips och västtryck för endast 40 kronor...sånt gillar vi! en svart luvtröja med silver stjärnor blev det också! sen köpte jag ett par inneskor på vincent och ett par svarta strumpbyxor på Lindex... en bra skörd för present pengarna blev det!
Sen tog vi en promenad innan vi tog bilen tillbaka till landet!
det var en riktigt trevlig dag idag, nu sitter jag här och väntar igen...tur att det är sista kvällsveckan för denna gång, det är så mycket roligare när man slipper sitta själv!
nu ska jag kolla lite på tv sen får det nog bli en ganska tidig kväl, jag känner mig fortfarande trött efter helgen!

                                                 

Kommentarer
Postat av: Linda

Lolooh!

Prata med Susanne idag, ser mörkt ut med bebis dom närmaste dagarna [tusan].. men vi kommer förmodligen till e-tuna på lördag, är ni lediga för liten träff då? Susanne var sugen att hänga med, så kan Ebba leka lite med Leah med tänkte hon :D

Hoppas ni har tiiid och lust!

Kramar!!

2008-10-07 @ 00:23:11
URL: http://skrindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback