BULLAR!

japp jag klarade vad jag hade bestämt mig för... idag blev bullarna bakade! Minimonstret (som inte har varit ett monster idag...) stal lite bulldeg och mumsade på...hoppas hon inte får ont i lilla magen nu bara, men gott tyckte hon det va iaf!



Annars har det regnat och varit riktigt grått och kallt ute idag, inge vidare alls! tur att man kan leka inne då! Idag sa skruttan Märta (mammas hund) för första gången...synd för mormor bara att hon inte säger mommo än... men det kommer nog snart...får vi hoppas!

Idag är det säsongspremiär på Grey´s... har för mig att jag redan har sett dagens avsnitt, men det visar sig väl.
Som tur är har jag ett avsnitt med 90210 som bara väntar på att bli sett...

Nu har jag bästämt hur tårtornas tårta ska se ut, det ska bli roligt att göra den... det är väl upp till bevis om det blir vackert eller inte!

Nu ska jag bänka mig framför tvn nån timme eller så!

Kommentarer
Postat av: Linda

ooh yeeey, kul!

ska länka hit från min, om det är okej? =)

Hoppas ni mår braaa!

O skruttan blir 1 år, helt fantastiskt!!!



Pussarokramar i massor!

2008-10-02 @ 00:41:43
URL: http://skrindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback