beslutsångest!?!

har svårt att bestämma mig för hur jag ska göra ikväll... skrutten fyller ju år i morgon och det är ju faktist hennes första födelsedag!!! men samtidigt vet hon ju inte om det och hon kan ju knappast äta frukost i sängen, skulle bara betyda mer jobb för mamma!
Nu till problemet, min kära mor har sagt att hon kan ta skrutt så att vi kan städa och fixa inför kalasen i helgen, men då sover hon ju borta på sin 1års dag...suck! normalt har jag inga problem alls med att hon sover borta men just i kväll... men jag skulle kunna få så otroligt mycket gjort! jag får helt enkelt grubbla vidare under kvällen, och eftersom mannen jobbar kväll har han inget att säga till om...typ!

                                                                                  

Nu är det en snabb kaffe och sen träning som gäller och som min vapendrager på gymmet sa så har hon ju ingen brum så jag ska även hjälpa henne med divers pant och glas som fyller hennes hem! som jag sa förrut, ta ett brumkort så kan du köpa en brum sen!

                                                                          

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du ska ha dotra hemma när det är hennes första birthday-morgon!! Städa kan du göra när hon somnat, du har juh inga grannar att störa direkt :)

sätta hörselkåpa på Leah :) hihi

Larsa kan städa när han kommer hem från jöbbe s

Krams!!

2008-10-02 @ 11:25:42
URL: http://skrindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback