älskar tisdagar!

nya avsnitt av oth och gg stod på kvällsschemat idag...underbart!
Idag var jag och lilla springaren hemma och mös, kändes som att det kan va bra och va hemma nån gång ibland... Leah har varit en tröttis idag och sovit ganska mycket med så det passade utmärkt!

På kvällen var jag och tränade lite och sen fick jag seriesällskap, mycket skoj!

Imorgon ska jag och fröken bus gå till leklandet och busa med vänner... det ska bli roligt, hoppas bara att tjejerna inte är för små för allt där! men det blir perfekt om Lutten kan leka av sig och sova bra sen efter, för på eftermiddagen ska vi till bvc på 1 års kontroll, med spruta och allt! det ska bli riktigt skoj att få se hur mycket hon har växt sen sist...det borde vara en bit nu.

tror jag måste gå och sova snart så jag orkar med att springa efter mitt lilla bustroll imorgon!

                                          

Kommentarer
Postat av: Linda

mm dessa förkortning..

jag chansar på..

Oth- One tree hill?

gg- Gilmore girls?..... haha! :D

2008-10-15 @ 00:52:25
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: sophie

de e sant =) Jaha, har du en tvåa på gång? =D Hur gammal e din dotter?

2008-10-15 @ 14:37:18
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: Linda

va va va va!!!

Vad menar du, finns det alltså helt nya Gilmore girls avsnitt?!?!

Som sa juh att de var allra sista säsongen som gjordes då förut nu sist?! haha baaaaah!!



Vet du! Susanne o Jörgen har INTE sina mobiler på, o igår fick jag sms att vattnet gått, men sen inge mer, åkt hem o väntar på värkar.. så idag.. får jag inte tag i dem, YIPPIE hoppas jag! haha :D

2008-10-15 @ 16:18:45
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: Linda

Puh, tänkte väl! haha



Falsk alarm! Dom var hemma o matta. Händer inget tills imorrnbitti, ska dom sätta igång henne 8.15.

Så nog allt blire bebis imorrn hoppas man :D haha

krams!

2008-10-15 @ 21:08:48
URL: http://skrindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback