working girl.....

Nu är det söndag och snart ska jag åka till jobbet...suck! men det är faktist helt ok idag för det är bara för någon timme så förhoppningsvis är jag hemma lagom till Leah "efter-maten-sovstund".

Det är jobbigt att jobba, komma hem försöka busa och leka 1-2 timmar sen ska sötisen sova och då är jag minst lika trött så den här veckan som har varit jag legat död senast 22 varje kväll...helt galet! jag är en sån människa som lätt har varit vaken till 1-2 fast jag ska upp och jobba...vid 3-tiden brukar jag bli stressad över att jag snart ska upp igen och då somna... men om det fortsätter så här så kommer jag väl alltid få mina 8 timmars sömn.... bara ett lite tråkigare liv...

nää nu vill lillskrutttan ha sin yogurt...och det börjar bli dags att dra sig upp och försöka dölja de fina påsarna under ögonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback