Tvserier och julpepp!

då var man inne på en ny vecka igen då... jag var dödligt trött i morse när klockan ringde...och ringde...och ringde...
men tillslut kom jag upp iaf som tur var...
ingen träning blev idag heller...suck! man blir så trött på sig själv när man inte kommer iväg men huvudet dunkade när jag åkte hem från jobbet och jag klarade med nöd och näppe att köra hem så jag ville inte ge mig ut igen...

idag är det iaf GG, OTH och DH..kvällen räddad och sen ska jag sova gott!

Jag har en rolig sak att se fram emot...får väl se om det blir nått kul att berätta om senare någon dag!

Jag tycker det är så roligt att se och höra vad Lars tycker om att vara pappaledig, dels för att han verkligen älskar det och sen för att sånt som jag själv har sagt och påpekat nu förstås av min andra hälft!
Idag sa han att vi måste klöpa fler byxor till Lutten...precis som jag har sagt... men det är nu han ser sånt han med...sånt gillar jag!

Jag blev så julpeppad när jag läste Sophies blogg häromdagen... precis som hon skrev så älskar jag julen! och det är den enda högtiden jag verkligen firar... jag är så löjlig och dricker inte en droppe alkohol just den här dagen...kan väl dricka glögg då kanske... men helst lättglögg...det är godast! jag har inget emot om andra dricker men jag vill inte ha en massa fulla människor runtomkring mig...

Nu väntar jag med spänning på våra nya julgardiner till köket som jag har beställt! och jag skulle utan tvekan kunna spendera mer än en krona på nytt julpynt och annat kraffs... speciellt skulle jag vilja ha de megastora ljusstakarna på åhlens men de kostar 6-700 kronor styck och jag vill ha minst tre... så till nästa jul ska jag lägga undan en julbudgett att inhandla massa onödigt att pynta huset med...

jag får smygstarta med lite glögg och tända ljus i helgen... det ser jag fram emot!



Christmas countdown banner

Kommentarer
Postat av: sophie

hihi vad roligt att "julandet" smittar av sig! =D Håller med dig helt och hållet på det där med alkoholen! Julafton är inget party! Det är ju myspys! =D

2008-11-13 @ 23:07:59
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback