tapeter och storhandling...spännande...

Ibland flyger helgen förbi så snabbt! hoppas veckan som kommer blir lite lugnare iaf så man kan hinna hämta andan på kvällarna!
Jag saknar min lilla bustjej när hon sover.. förrut såg jag nästan fram emot att få en paus när hon sov... det förrändras snabbt!
Nu ska jag snart gå upp och sova för klockan ringer tidigt i morgon igen. Jag ska klura på när jag bäst har nytta av min intjänade kompdag, kanska ska kolla om det finns någon fredag man kan få vara hemma och mysa...

Idag har jag jobbat en sväng, storhandlat och tapetserat upp en fototapet... väl gjort för att vara en söndag tycker jag!
tapeten passade jätte bra i vardagsrummet och kommer bli ännu snyggare när jag får upp svarta lister till så det ser ut som en stor tavla istället... ibland älskar jag att klura ut små fyndiga lösningar till ehmmet....varför köpa en stor tavla för tusentalskronor man ändå inte har, när man kan köpa en billig tapet på Rusta?!?

det blir inte mycket vettigt gjort i veckorna längre...jag orkar inte helt enkelt... all energi går åt till Leah och Lars...vilket jag inte lider av alls...de får så

                                          


Kommentarer
Postat av: sophie

ja, visst e dom snygga! =D Och det bästa är att dom var billiga oxå! 49:-/st på panduro.se =D

2008-11-10 @ 11:43:28
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja de e ju såååå myyysiiigt! =D

2008-11-10 @ 21:40:49
Postat av: sophie

ja visst är dom =D Vad kul att du oxå, lr LEAH rättare sagt, har en sån mjukiskrona! Dom är kanonbra tror jag. Men Leah kanske kommmer använda den mer till nästa år då? ;) Vi får väl se om vilja vill ha sin, hon älskar att klä ut sig och så där men bara när hon får göra det på sina villkor! Vad bra att du inte stör dig på stavfelen iaf, är nog mest jag själv som tänker på det =)

2008-11-11 @ 18:53:50
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback