tandsprickning och myspys!

Igår upptäckte jag att Leah hade fått 3 nya tänder... hon är helt galen när hon sätter igång...jag tyckte att två på en gång var nog och så klämmer hon fram 3, vilket senare visade sig bli 4 på en och samma dag... konstigt att hon inte är så lycklig just nu... jag längtar till den dagen då hon kan berätta för oss att hon har ont så man kan hjälpa henne.
så nu har hon hela 12 små tandsingar i sin lilla mun...
första besöket hos tandläkaren är inbokat till på torsdag... jag måste bara se till att smöra riktigt ordentligt s att jag kan smita lite tidigare från jobbet, för det är väl klart att man inte vill missa det!

                                        
                                            
 


Idag har jag handlat ljus och tillbehör och fixat adventljusstaken här hemma, jag blev riktigt nöjd... tänk om man kunde hålla på med sånt pyssel hela dagarna... underbart! finns det ett "piffing" jobb kankse??? isåfall vill jag ha det!

Hela den här veckan ska jag ägna mig åt att julpynta och fixa här hemma...så mysigt då! 

Kommentarer
Postat av: Linda

hihi jaa de blir nog spännande! blir nog en tuff dag idag, att få allt färdigt och sen städat o snyggt! har juh rivit runt kartonger i 3 veckor.. buuh!

jag kommer jobba varannan helg typ , så ni får väl åka en helg när ni känner fört =)

2008-11-25 @ 06:49:04
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe ja, helg blire nog allt!

Från nu fredag till måndag jobbar jag från öppning tills stängning, så ni kan inte missa mig, om jag inte har lunch dvs! haha :P Välkomna! Kul =)

2008-11-26 @ 10:13:57
URL: http://skrindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback