Tajming???

Äntligen fredag... jag hade nog glömt bort hur det kändes att verkligen länta till helgen... visst har jag längtat under mammaledigheten  men inte på samma sätt.. då för att jag ville ha Lars hemma och nu för att få en chans att andas ut och samla nya krafter...

idag vid lunch (halv två i min värld...) kände jag att det började göra ont i halsen, och inte på ett sånt där vanligt sätt...utan det är mer som att musklerna i halsen som man använder när man sväljer gör ont...ja det låter helt knas men det går ju inte att förklara hur det känns... men iaf det gör ont och jag känner mig helt tjock i halsen... helt från ingenstans...så har jag otur så vakna jag väl dunder förkyld i morgon... skulle va så typiskt! men å andra sidan så kanske det värsta hinner ge sig innan måndagen...jag kan verkligen inte vara hemma från jobbet... varken för min eller deras skull... hoppsan där lät det nästan som om jag var en viktig person på jobbet...haha

Inget har vi planerat i helgen heller...liten mysfika/dater men inget mer avanserat, så skönt så!
Eftersom det är min tur att gå upp med busfian i morgon så är det väl dags att blunda snart... vilket spännande liv man lever...

                                                                           
 Om man ska förklara halsont eller andra konstiga oförklariga sjukdommar för sina barn,
kan man ju alltid köpa såna här microbmjukdjur som finns i bla halsont, klamydia, hiv osv...
lite jobbigt bara att förklara varför änns barn sitter och suger på en sjukdom?!?

Kommentarer
Postat av: Linda

hhii okejråå! jag ska hålla tummarna för dig =)

Joohooo du, jag e helt färdig.. jag tvingar mig vaken idag för att vara lite social.. ananrs ede fan sova, jobba, sova, jobba.. :/

isch!

men förhoppningsvis ska vi börja joba 8timmars nästa vecka..

2008-11-14 @ 23:20:09
Postat av: sophie

tack för peppet! =D Har skickat securitas på honom nu! =O

2008-11-14 @ 23:27:58
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback