Snöblask och måndagsångest

Idag skulle jag ha köpt en matta till Leahs rum men den var slut i affären... men som tur var så har jag en annan som reservplan (som jag tycker är finare men lite dyrare..) så den inhandlas imorgon innan hemfärd efter jobbet... kommer bli så fint så!
Mamma skulle inhandla två nya tavlor på staden så då fick jag ju nått vettigt gjort i snöblasket som hade bestämt sig för att dala ner från molnen... sen är det ju aldrig fel att ha med mormor på shoppingturer heller... Leah fick ett par jeans, en body och en ny pyamas med texten "daddys little princess" så söt så... nu köpte visserligen jag pyamasen och mamma byxorna och bodyn men ändå!
Hello Kitty modet på barnkläder börjar dala ut nu...eller så är det bara min hjärna som har fått nog... men nu blev det mimmi kläder som föll oss i smaken...

                                                                                
 

det är helt galet va fort de små liven växer... när leah föddes tyckte jag att jag var smart som köpte alla kläder i storlek 56 så hon kunde ha dem ett tag...vilket bara resulterade i att alla kläder var förstora för henne första tiden, men nu växer hon ju ur kläder som hon aldrig har använt...framförhållning är bara att glömma... skruttan har redan storlek 86 och jag gissar att innan vinter är slut har hon averkat 92 och närmar sig 98...helt galet...

nää nu är det snart dags för en ny vecka med stress och annat skoj... justja vi har kanske hittat en bil att köpa... men varför ska det va så himla svårt att veta om det blir bra eller om amn blir grundlurad.. suck...jaja vi får se hur vi gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback