slut på det roliga...

det är tur att man har en underbar dotter och kille att komma hem till... annars vet jag inte vad jag hade gjort...
det blev som jag trodde och lite där till...kul!?!
snart kommer magontet och tårarna... och det här är efter en dag... jag vet att jag inte ska klaga... det finns de som inte har nått att gå till men just nu vet jag inte vad som är värst faktist!
jag vill bara inte falla dit igen... jag önskar att jag hade nån som kunde hjälpa mig... eftersom mina egna ansträngningar verkar ju inte räcka till...

Kommentarer
Postat av: sophie

ja, jag tror blåbärsglögg kan vara riktigt mumsigt! =)Ja, jag tycker själv det är kul att läsa sånna listor, så nu passade jag på att sno en och skriva själv =) Jo, jag är jätteglad som har fått två superfina barn =) Ha en bra kväll!

2008-11-05 @ 19:34:29
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback