pirrigt...

imorgon ska jag göra en pirrig sak...tänker inte säga vad! kanske berättar sen!

Idag blev det en lång dag på jobbet... eller inte så farligt men det känns lite trist när man åker hem med en sovande liten tjej i bilen och så får man inte änns en kram av sin lilla solstråle...det gör lite ont i hjärtat då...
men nu har jag en dag kvar sen är det helg! jag längtar!

                                              

vi letar bil oxå... vi bor ju ute på vischan och då är det ju ganska så bra om man har två bilar... och dessutom är det ganska så onödigt att jag sitter och åker låååångt till jobbet med en alldeless för törstig stor bil! så om någon har tips om en liten 5 dörrars bensinsnål BILLIG! bil så har jag både ögon och öron öppna!

nu ska jag kolla på veckans avsnitt av DH som jag missade i tisdags... sen är det sovdags för lilla jag!

Kommentarer
Postat av: Linda

VADDÅ VADDÅ VADDÅ VADDÅÅÅÅÅ!!!

Gravidtest?! :D

2008-11-14 @ 06:24:50
Postat av: hanna

Nu är det dags för Veckans Blogg igen. Anmäl dig eller någon annans blogg du tycker borde uppmärksammas. Kram H

2008-11-14 @ 22:12:21
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback