lördagshäng...

Idag fick jag sovmorgon... mycket uppskattat! men jag fattar inte hur man kan vara trött fast man har sovit mer än nog??? helt knas!

på dagen fick vi kaffebesök, sånt gillar vi...synd bara att våra fröknar gick om varandra i sovstunder...
sen åkte vi ut till tunapark eftersom lilla fröken här hemma har ett maraton i att växa snabbt...både på längde och bredden...
nya skor stod på inköpslistan..och då ska tillägas att Leah fick ett på nya fina vinterskor av mormor och morfar när hon fyllde... men de visade sig vara försmå redan... men man blir ju inte glad när man ser priserna på barnskor...inte änns jag unnar mig skor för de pengarna längre... men men vad ska man göra...ett par kavatstövlar blev det...varma och Lutten kunde gå helt ok i dem.

Sen fick vi mat hos mamma, älskar helgetr när man kan bli lite bortskämd...

och efter mat och bus åkte vi hem till våra vänner där vi drack te och lite vin.. vi skulle oxå försöka oss på att få Lutten att somna bort...inte uppskattat från fröken men det tog ca 2 minuter i bilen sen sov hon som en stock!
nu ka jag mysa lite i soffan...


                                           


Kommentarer
Postat av: jossa

tack :D

2008-11-24 @ 10:34:53
URL: http://prinsessanendastmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback