leksaksparadiset och kvalitetstid med mor!

Igår direkt efter jobbet smet jag till västerås med min mor för en shoppingrunda... alltid trevligt! det blev stopp på jula där jag inhandlade en soppkvast...spännande va!?! en liten tomte slank ner där med...
sen hoppade vi in på toys´r´us där det var tänkt att jag skulle köpa en dockvagn till Leah i julklapp men eftersom de som ligger i en normal prisklass såg ut att ramla isär vilken sekund som helst så avstod jag från det inköpet... istället blev det en fiffidocka och en fiffi film, tror fröken kommer bli glad över det med!
sista stoppet blev på ikea... men jag tror faktist att jag lyckades åka därifrån utan en enda onödig sak...pluspoäng till mig!
så det blev en lång dag för mig i går, jag var inte hemma förrens nio på kvällen och då låg ju min lilla sessa och sov... så tråkigt så men det var ändå skönt att få saker gjorda så man slipper spendera helgen i bilen...
nu är jag tröttare än tröttas så en nybakt (av svärmor) lussebulle får det nog bli till heroes sen ska jag sussa!

                                                               
                                                                                psst... de finns även att köpa på Lekmer...

Kommentarer
Postat av: Jessie

NU vet jag vem fiffi är!!!

2008-11-27 @ 21:06:43
URL: http://trepavift.blogg.se/
Postat av: sophie

ja den var ju så grymt sorglig!!

2008-11-30 @ 18:36:35
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback