BLÅ

Leah har fått dagisplats! och vi fick plats på det dagiset vi ville ha, helt underbart! nu kan man slappna av och veta att hon kommer få sin blivande skolkompisar och lekkamrater från dag ett! så det 13:e januari börjar våran lilla fröken på dagis...vilken grej!

Så på avdelning blå kommer fröken nu mera gå..hihi

Äntligen har våran ekonomi börjat hämta sig efter mammaledigheter och annat knas...så himla skönt att slippa ha ont i magen varje gång räkningarna ska betalas! man kan säga mycket om att det är underbart att vara hemma men det är inte mycket som slår glädjen när man ser att kontot är påfyllt så pass att det blir mer än några ensamma kronor kvar efter alla måsten!

Så imorgon eller ja när snön har behagat göra vägarna lite mindre snorhala så är det jag som åker och shoppar julklappar...weeei va skoj!

                                                                             


Hur mycket kan det snöa...jag sladde bra mycket på vägen hem och då har jag ändå vinterdäcken på... det var en hel del på jobbet som blev lite nojiga när de insåg att de hade sommardäck och att de skulle få lite problem att komma hem...
Igår när jag åkte hem från träningen så såg jag en bli som hade voltat ner i diket... det är hemskt att se men samtidigt lite bra för man blir så mycket försiktigare själv när man ser sånt!

Nu är det serie tajm resten av kvällen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh ja, om de ändå var helg, själv sitter jag o äter frukost, börjar jbba kl.8 :/

jobba första helgen av tre om jag har otur.. och i veckorna.. buuh!



hur mås de själv?

2008-11-22 @ 07:25:01
URL: http://skrindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback