sommar och soldrömmar..

Idag har vi haft besök av en jämnårig kompis till Leah och hennes mamma så klart... så skojit, synd att det inte blir av oftare!

jag har ett helt otroligt ressug nu... skulle lätt kunna packa väskan och dra iväg redan imorgon... synd att man inte är så flexibel... jag har kollat på massa resor om man skulle kunna smita runt jul...då är det ju inte så många dagar man måste semestra från jobbet... men då är det ju självklart mycket dyrare att åka oxå... suck!

nu har Lars åkt iväg och ska spela poker så han blir borta hela kvällen... tråkigt för mig, men kul för honom...
så i kväll ska jag sitta här och kasnke drömma mig bort till en varmare plats annars blir det nog bara tv tittande och en tidíg nattning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback