snoriga barn är inte glada barn...

Efter några dagar med en gnällig lite tjej börjar man förstå att något är på tok... men eftersom fröken har 4 växande kindtänder antar man att det är de som spökar... men i natt fick vi svar... fröken liten har fått en förkylning... hon vaknade strax efter 23 och snorade och var rosslig stackarn... sen fick stackars pappa vara vaken halva natten eftersom sova med snor i näsan inte är roligt när man samtidigt måste ha nappen i munnen...
så jag började min arbetsdag med att förvarna mina chefer att jag kankse blir sjuk nu... men jag hoppas jag klarar mig, inte för att jag tror det... de två senaste gångerna Leah har varit sjuk har det varit Lars som har blivit smittad så nu är det väl min tur... men jag hoppas som sagt!

På onsdag får vi se om vi kanske får en liten fin guldklimp att brumma omkring i ... jag hoppas det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback