Nej tack till julstress!

Julgran - check!

Paketinslagning - check!

lyckats hålla julklapparna hemliga för nyfikna nissar - check!


ja jag tror jag börjar komma i fas nu faktist! ska göra köttbullar bara men det tror jag faktist att jag gör på julaftonsmorgonen... vet inte hur jag annars ska få ihop det...

Lars blev inringd på jobb nu till kvällen så han är inte hemma och kommer nån gång sent när jag sover... samma sak i morgon... bra men lite tråkigt...
för mig är uppersittarkvällen lika viktig (nästan) som julafton... men som tur är så flyr jag och lillskruttan till min mamma där vi gör julgodis och skinka... enda gången jag verkligen tycker att julskinka är gott är när den är helt nygräddad och varm, men senap på hårtbröd! sen skippar jag den gärna... ja det mesta faktist på julbordet... men jag växer för nu kan jag faktist uppskatta jansson...om jag gör den själv..haha

imorgon är det sista dagen att jobba innan julledigheten, så skönt så! synd bara att man är så snabb på att boka upp sina lediga dagar...skulle ju kanske vara bara att ta det lugnt och vila oxå.. men men det är ju roligare att hälsa på vänner och mysa med familjen!


Kommentarer
Postat av: Linda

ooh, dvd i bilen, fasiken vilken bra uppfinning! hihi

mm jaa.. när behöver ni veta? vet inte om jag måste jobba extra än.. så hang on =)

2008-12-22 @ 22:34:46
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: Nisse

kam man inte få en ledtråd nu när man är så himmla nyfiken?

2008-12-22 @ 23:46:50
Postat av: JoSsA

jag tar alla chanser jag får till å vara pysslig ;)

hoppas du får allt du önskar dig på listan! GOD JUL på er! Kram!

2008-12-23 @ 11:23:27
URL: http://prinsessanendastmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback