ledig mitt i veckan!

idag har jag haft en ledig dag..så skönt så!
jag å lutt åkte till mormor på förmiddagen och efter luchen så brummade vi ner på stan och fixade de sista julklapparna... så nu är jag färdig!
på söndag ska vi klä granen och fixa, jag ska även passa på att slå in alla klapparna så man har det färdigt! det kommer bli en stressig helg, tur att man får lite långledigt sen iaf.
jag köpte nya vantar och en ny mössa till Leah idag oxå...det behövdes, ett par varma nylonklädda vantar och en mysig mössa med vitt fluff i...hon blev så söt så.. men min lilla skrutt har nog ett väldigt litet huvud...hon har nämligen fortfarande strl 48/50 på mössan...tror hon borde ha nästa storl nu men hon har väl ärvt det av mig och min mamma...vi har oxå den "defekten" haha! tur att det som finns där inne verkar funka som det ska endå! orden rinner ur henne som vatten och ett nytt kommer nästan dagligen...det är så gulligt att höra hennes små konverastioner med sig själv...

pupa=strumpa  kaka  fafa=farfar titta  där  utt=lutt  nömnöm= allt man kan äta  mamma pappa  vovve=hund (eller alla djur..)  pipi=fågel hejjahejja

ja listan kan göras lång... lilla sötisen börjar bli stor!


den här mössan (fast en brun) blev det från lindex!

Kommentarer
Postat av: Linda

Joru, jag e ledig 27-28 december, sen 1-2-3-4januari :)

2008-12-19 @ 09:28:02
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: sophie

Ja men visst var den lite läskig! Alltså Vilja höll på att ramla av den flera ggr, faaarligt ju! Usch, tänk att slå i huvudet i det där golvet.. Vilken fin mössa du har köpt! Kanonsöt ju. Ha en bra kväll, kram!

2008-12-19 @ 20:54:59
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: Jessie

Nej jag vet men det var ändå roligt att se...Tjejnamn har vi inte än så det kan jag inte hurra för när jag ser:)

2008-12-20 @ 13:25:46
URL: http://trepavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback