Jultut!

idag fyller Leahs morfar år...grattis! det blev mat och tårtkalas...visserligen var det jag som gjorde tårtan men ändå... den blev inge vidare faktist...jag hatar när man misslyckas med bakverk! men då vet jag det till nästa gång!
Leah köpte en mössa till morfar som passade perfekt med nya jackan...helt super!

Jag tog en snabb sväng på stan efter jobbet ( var ju tvungen att köpa mössan...) så då passade jag på att köpa Leahs julklänning från polarn o pyret.. en röd stickad klänning..super fin! sen tittade jag in på lindex där jag fyndade en klänning och en tröja till mig själv för en billig slant...alltid kul! dessutom hittade jag två stycken bodysar till Leah som nästan kostade gratis, ännu bättre!



Det där med bodysar förresten... det känns som att hon har vuxit ifrån bodysarna nu... men de är ju super nu på vintern så man slipper tänka på att ryggen är bar... men de ser lite roliga ut nu när de är så stora...

nu sitter jag här med spänningshuvudvärk och väntar på att mina serier ska rassla in...

jag blir gräsänkling (heter det så när man är tjej med???) på lördag...Lars ska spela poker med grabbarn... men fick nyss en glad överaskning att min kära vän ska komma hit och så ska vi ha en mys kväll... det ser jag fram emot!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Är det din eller Luttis klänning på bilden?

2008-12-03 @ 09:14:47
URL: http://trepavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback