jobb jobb och jobb...

ja det är lite så det känns just nu faktist... bara att klara av att planera in ett tandläkarbesök är svårt...
men det känns ju lite bättre när man inser att det snart är över...i januari kommer det säkert känns helt dött på jobbet...

I lördags blev det ett glas vin eller två...(ja några till faktist...) en trevlig tjejkväll lyckades vi med... roliga fyllesms och annat smått och gott...

jag var faktist hos tandläkaren i går eftermiddag... två hål! jag som ALDRIG har hål... men de var i två visdomständer och hon sa att jag inte kunde påverka det alls med mer nogrann borstning... men ändå... jaja det var ju inget som kändes när hon petade med pinnen så allt för ont gör det nog inte att laga dem...

Julen närmar sig med stormsteg och nu börjar jag faktist känna mig stressad... hur tusan ska jag hinna med allt som ska fixas... från och med i morgon ägnas all ledig tid till julfix... pepparkakshus...städning...handling...ja och lite där till!

PÅ torsdag är jag ledig och då ska jag inhandla de sista klapparna... det är kul! jag gillar att julklappshandla...hoppas bara jag slipper en miljon människor på stan... tur man kan smita ner skapligt iaf!



Förra årets pepparkakshus som orsakade onda bränskador...hoppas jag klarar mig i år!

Kommentarer
Postat av: sophie

ja, det är samma tradition som jag är uppväxt med, men nu har ja skapat lite nya egna traditioner ;) För precs som du säger, annars har man ju inte granen så länge å efter jul känns de inte så kul, då vill jag bara ha bort den. Så kom fram till att vi får njuta längst av den såhär =) Vilken fint pepparkashus du gjorde förra året! =D

2008-12-16 @ 21:50:39
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: JoSsA

jag smög mig ut till sist ;D

Varför jag satt i gömde mig var för att johan nattade märta å då får hon inte se mig för då ska hon bara till mig. Men det gick bra tillslut :)

2008-12-17 @ 21:50:51
URL: http://prinsessanendastmorker.blogg.se/
Postat av: Linda

Hallååå!!

hehe, åh du din )(#&%& !!

ja e själv som ett litet barn/monster på nya tv och ps3'an, haha!.. jaa helgen efter jul låter som något som kan funka, va kul! :D

2008-12-17 @ 21:54:35
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: Linda

mm.. undra om jag fick iväg inlägget nu?...

2008-12-17 @ 21:55:22
URL: http://skrindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback