en gång i månaden blää!

När jag var 12 år fick jag min första mens... lite tidigt kanske... efter två-tre år med en hemsk mensvärk fick jag efter att jag hade testat allt, till och med migräntabletter mot smärtan, börja äta P-piller.... det hjälpte inte...så jag fick byta...de andra fick jag diverse andra problem av...och så har det fortsatt...jag tror jag har testat ungefär fem sorters P-piller.... och minipiller...och P-spruta... jag det mesta som finns faktist! men nu har de dragit slutsattsen att det enda alternativet för mig är en kopparspiral... jaha det är ju bra, men kruxet här är att den kan göra så man blöder mer och den hjälper absolut inte mot mensvärken...suck! ska jag då riskera att få ännu ondare eller inte.... nää nu har vi iaf bestämt att det får vara tills nästa lillskit ska planeras in i vardagen...
mitt problem är att jag hade en hemsk magont innan jag fick min lilla prinsessa och nu är det värre.... nu mår jag illa, ont i magen... och i "foglossningen..." det sista försår jag inte riktigt... men men  så är det och idag var det så illa att jag var tvunget att gå från jobbet...suck!


Kommentarer
Postat av: sophie

klart jag ska hälsa solen! =D

2008-12-05 @ 21:16:26
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback