364 dagar kvar...

japp då var julen (eller julafton iaf) över för den här gången...
vi har haft en riktig mysdag men kalle anka och allt va traditionen säger... Leah gillade inte att kolla på kalle och tyckte att vi skulle börja med klapparna lite tidigare så hon gick helt enkelt fram och började...haha min lilla busunge!
vi började med tomtegröt och slutade med alldeless för mycket julgodis... magen är helt full med dummheter känns det som...
Julmaten var inget lilla lutt gillade så hon bestämde sig för att strunta i den helt... så någon riktig mat fick hon inte i sig alls idag... tur att hon åt bra portioner med gröt idag iaf...
det var helt fullt under granen trotts att vi inte var så många här hemma... lutten fick en hel uppskö med saker...allt från bollar till fina kläder... så henne går det ingen nöd på den närmasta framtiden! Både jag och Lars fick flera klappar vi med (något vi inte alls hade räknat med) så vi var mycket tacksamma vi med!
Av min älskling fick jag en bakbok och ett super sött rosa nintendo DS...weeiii! men tyvärr var mitt spel restat så jag måste vänta ENDA till på fredag innan jag kan kliva in i Princess Peachs magiska värld...

Imorgon är det julfirande igen på schemat... det är mysigt men lite jobbigt med...skulle va ganska skönt om man var färdig nu... men men magen kanske har härdats nu efter en dag med allt möjligt gojs...

På fredag ska jag hänga på låset (precis som alla andra...) och förhoppningsvis fynda massa fina kläder till lillskruttan! Det behövs nu inför dagisstarten...

Nä nu ska jag nog slumra snart...

En underbart mysig jul har vi iaf haft...även om mamma spödade skiten ur både mig och Lars i monopol...

Kommentarer
Postat av: Linda

Heej åh, jag glömde skriva igår juh!

Jag är på väg till jobbet, måste jobba idag och imorrn med :(

Tänkte höra hur ni har det nästa helg, etfer nyåret?

jag är ledig 1-2-3-4 Januari då =)

Kramar!

2008-12-27 @ 09:32:15
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: Jessie

Tack så mycket!

2008-12-29 @ 09:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback